REGULAMIN
§1 Postanowienia wstępne
§ 2 Defi nicje
§3 Zasady współpracy i zawarcia umowy
§ 4 Cena
§ 5 Zasady składania zamówień
§ 6 Zasady realizacja zamówień
§ 7 Warunki techniczne
§ 8Prawa autorskie i licencje
§9 Dodatkowe uprawnienia Klienta dotyczące treści/usługi cyfrowej
§ 10 Wizerunek
§11 Opinie o produktach
§12Konto użytkownika
§ 13 Odstąpienie od umowy
§14 Szczegółowe postanowienia dotyczące Przedsiębiorców
§ 15 Reklamacja i gwarancja
§ 16 Postanowienia końcowe
§1 Postanowienia wstępne
1. Produkty oferowane na Stronie są sprzedawane przez Karolinę Chojnowską prowadzącą działalność pod nazwą Karolina Chojnowska Ekspert Szkoleniowy Brian Tracy Szkolenia dla Stylistek Paznokci i Instruktorów w Branży Beauty, NIP 7393506437, REGON 280105940, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, adres do kontaktu ul. Barcza 58/79 10-685 Olsztyn.
2. Kontakt z Ekspertem Szkoleniowym jest możliwy pod adresem e-mail: [email protected] i pod numerem telefonu: 518-454-493.
§ 2 Defi nicje
1. Ekspert Szkoleniowy– Karolina Chojnowska prowadząca działalność gospodarczą pod fi rmą Karolina Chojnowska Ekspert Szkoleniowy Brian Tracy Szkolenia dla Stylistek Paznokci i Instruktorów w Branży Beauty, NIP: 7393506437, REGON: 280105940, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, adres do kontaktu: ul. Barcza 58/79, 10-685 Olsztyn.
2. Konsument – na potrzeby Regulaminu osoba fi zyczna zawierająca z Ekspertem Szkoleniowym umowę za pośrednictwem Strony, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą bądź zawodową;
3. Przedsiębiorca - na potrzeby Regulaminu osoba fi zyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Strony, której przedmiot jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą bądź zawodową;
4. Klient - każdy podmiot dokonujący zamówienia za pośrednictwem Strony oraz biorący udział w szkoleniach stacjonarnych, niezależnie od tego, czy jest Konsumentem, czy Przedsiębiorcą;
5. Kursant – osoba korzystająca z Produktów (w tym Towarów i Usług) podana w formularzu zamówienia przez Klienta.
6. Storna – strona dostępna pod tym linkiem prowadzona przez Eksperta Szkoleniowego. Ilekroć mowa jest o stronie postanowienie dotyczy również Platformy.
7. Platforma – platforma szkoleniowa, za pośrednictwem której Kursant otrzymuje dostęp do Produktów elektronicznych, Szkolenia online lub Szkolenia na żądanie.
8. Umowa – wzajemne uzgodnienia Eksperta Szkoleniowego i Klienta określające wzajemne prawa oraz obowiązki niezależnie od formy jej zawarcia;
9. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta pomiędzy Ekspertem Szkoleniowym a Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Strony), bez jednoczesnej fi zycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby
środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
10. Regulamin – niniejszy Regulamin.
11. Produkt - Towar lub Usługa oferowana przez Eksperta Szkoleniowego za pośrednictwem Strony, przeznaczona do sprzedaży; Produkt ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej;
12. Produkt elektroniczny – treść cyfrowa, którą Kursant otrzymuje w ramach zakupu, a która przybiera postać pliku elektronicznego. Format pliku zależny jest od zawartości materiału (np. e-book, inne materiały w formie pdf, audio/video).
13. Treść cyfrowa - dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
14. Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Kursantowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, c) inne formy interakcji za pomocą takich danych;
15. Oferta – propozycja przedstawiona przez Eksperta Szkoleniowego zawarcia umowy zawierająca istotne elementy Szkolenia (m.in. opis szkolenia, cenę szkolenia, datę i sposób jego przeprowadzenia) dostępna na Stronie.
16. Szkolenie – szkolenie, spotkanie lub konsultacja odbywające się stacjonarne, online lub na żądanie.
17. Szkolenie stacjonarne – Szkolenie odbywające się w określonej przez Eksperta Szkoleniowego lokalizacji, z osobistym udziałem Kursantów i Eksperta Szkoleniowego.
18. Szkolenie online - Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym a pośrednictwem narzędzi do komunikacji zdalnej, z udziałem Eksperta Szkoleniowego i Kursantów, którzy łączą się z dowolnych lokalizacji.
19. Szkolenie na żądanie - materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta Szkoleniowego, który jest udostępniany Kursantom do odtworzenia w dowolnym czasie i miejscu.
20. Konto Użytkownika - indywidualny panel uruchomiony w celu korzystania z Produktów.
§3 Zasady współpracy i zawarcia umowy
1. Warunki realizacji umowy i zasady współpracy określają Regulamin oraz Oferta.
2. Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem.
3. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.
4. Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Regulaminu, dokonania płatności oraz potwierdzenia przez Eksperta Szkoleniowego przyjęcia zamówienia do realizacji z zastrzeżeniem postanowienia poniżej. W sytuacji, gdy termin płatności przypada po zawarciu Umowy, Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji Regulaminu przez Klienta oraz potwierdzenia złożenia zamówienia przez Klienta.
5. Klient może wykupić produkt dla siebie lub dla innej osoby (Kursanta). Stroną umowy z Ekspertem Szkoleniowym pozostaje Klient.
§ 4 Cena
1. Cena jest ceną brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa. Cena zawiera podatek VAT.
2. Cena nie obejmuje kosztów dostawy czy innych kosztów, które Klient zobowiązany będzie ponieść. O kosztach tych Klient zostanie poinformowany przed złożeniem zamówienia.
3. Cena obejmuje dostęp do Szkolenia oraz materiały szkoleniowe wymienione na stronie w Ofercie.
4. Ceną najniższą jest najniższa cena za Produkt, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku produktu oferowanego do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – ceną najniższa jest cena najniższa obowiązująca w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do dnia wprowadzenia obniżki.
5. Ekspert Szkoleniowy nie stosuje procedury indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
6. Cena przedstawiona w ofercie dotyczy jednego kursanta. Niedozwolona jest udostępnianie Szkolenia lub jego nagrań ani materiałów szkoleniowych (w tym skryptów) oraz ich części osobom niebędącą Kursantami.
7. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania dostarczenia treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
§ 5 Zasady składania zamówień
1. Kursant może korzystać ze Strony i Platformy przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Ekspert Szkoleniowy zastrzega sobie prawo do przerw technicznych związanych z awarią lub pracami technicznymi nad platformą szkoleniową.
2. Jeżeli Kursant nie jest jednocześnie Klientem (to jest w przypadku zamówienia kursu dla innej osoby) Klient zobowiązany jest do poinformowania Kursanta o warunkach wynikających z Regulaminu.
3. Ekspert Szkoleniowy korzysta z usług Serwisu Payu, Tubapay, Medi Raty, Paypal Przelewy24 do oferowania płatności on-line.
4. Płatności można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, przelewu elektronicznego, kartą płatniczą lub kredytową, płatnością BLIK oraz za pośrednictwem innych płatności oferowanych przez Stronę, a także w gotówce (o ile tego sposobu nie wyłączono przy zakupie konkretnego Produktu).
5. Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po dokonaniu zakupu za pośrednictwem Platformy. Ekspert Szkoleniowy może (choć nie ma obowiązku) wyrazić zgodę na zapłatę w indywidualnie uzgodnionym terminie. Do momentu zapłaty miejsce na Szkoleniu nie jest rezerwowane. Dostęp do Platformy nastąpi po dokonaniu zapłaty.
6. W celu zakupu Produktów przez Stronę należy:
1) wybrać Produkt/-y, które chce się kupić, spośród opcji dostępnych na stronie, poprzez kliknięcie przycisku „zapisuję się do szkoły i zobowiązuję się do płatności” lub przycisku o analogicznej treści;
2) po kliknięciu przycisku następuje przeniesienie na stronę stron formularza rejestracyjnego który należy wypełnić (w tym dane Klienta oraz sposób płatności) oraz podać dane Kursanta w uwagach do zamówienia;
3) następnie należy zaakceptować Regulamin;
4) następnie Klient zobowiązany jest zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym za ewentualną dostawę, oraz o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia;
5) podaniu swoich danych oraz akceptacji Regulaminu Klient zostanie przekierowany na stronę płatności, na której może wybrać sposób płatności;
6) w komentarzu do zamówienia należy wskazać Kursanta; w przypadku niepodania Kursanta przyjmuje się, że jest nim Klient;
7) po złożeniu zamówienia, Ekspert Szkoleniowy prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
8. W celu zakupu Produktów/Usługi drogą elektroniczną np. za pomocą e-maila lub przez wiadomość za pośrednictwem komunikatorów internetowych lub przez zewnętrzny program należy:
1) wybrać Produkt/-y, które chce się kupić oraz zapoznać się z Ofertą;
2) po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane przez Eksperta Szkoleniowego informacje (np. dane Klienta, sposób płatności, sposób dostawy) oraz podać dane Kursanta;
3) przed zaakceptowaniem zamówienia zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym za dostawę oraz o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia;
4) zaakceptować przedstawione przez Eksperta Szkoleniowego warunki współpracy w ramach zamówienia, w tym Regulamin oraz dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Ekspert Szkoleniowy prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
9. Ekspert Szkoleniowy ma prawo anulować zamówienie w przypadku niedokonania płatności przez Klienta w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia lub przed dniem rozpoczęcia Szkolenia oraz w przypadku
wypełnienia przez Klienta formularza zamówienia w sposób uniemożliwiający jego prawidłową realizację pomimo wezwania Klienta do uzupełnienia/poprawienia danych pod rygorem anulowania zamówienia.
§ 6 Zasady realizacji zamówień
Produkty elektroniczne
1. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego Produkt elektroniczny, dostęp do Produktu zostanie udzielony Klientowi niezwłocznie po dokonaniu skutecznej płatności, nie później niż w terminie 48 godzin, chyba że inny termin wynika z Oferty.
2. Produkt elektroniczny będzie udostępniony za pośrednictwem Platformy lub zostanie przesłany na podany przez Klienta adres e-mail z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
3. W przypadku Produktu takiego jak np. kursy lub inne produkty elektroniczne, w ramach których materiały, z uwagi na specyfi kę Produktu, nie są dostępne niezwłocznie po zakupie, materiały te będą udostępniane systematycznie w kolejnych dniach kursu zgodnie z harmonogramem wynikającym z Oferty.
4. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do grupy na Facebooku lub do innych platform, a także do transmisji na żywo (webinarów/spotkań on-line), nie później niż w terminie 3 dni roboczych, chyba że inny termin wynika z Oferty.
5. Kursant jest świadomy tego, że transmisje on-line mogą być nagrywane przez Eksperta Szkoleniowego, a nagrania z transmisji mogą być udostępniane w ramach Produktu. Kursant zobowiązuje się do wyłączenia kamery internetowej podczas Szkolenia jeżeli nie wyraził zgody na rozpowszechnianie swojego wizerunku. Klienci i Kursanci nie są uprawnieni do nagrywania Szkolenia.
6. Dostęp do Produktu jest ograniczony czasowo. W przypadku braku oznaczenia czasem dostępu do produktów w ofercie kursant ma prawo dostępu do produktów przez okres 30 dni.
7. Jeżeli Kursant nie może uruchomić udostępnianego pliku lub materiałów, powinien niezwłocznie skontaktować się ze Ekspertem Szkoleniowym.
8. Ekspert Szkoleniowy informuje Kursanta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń niezbędnych do zachowania zgodności Produktu z umową.
9. Do jednego konta na Platformie może mieć dostęp tylko jedna osoba - Kursant.
Szkolenia
10. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 60 minut, o ile z Oferty nie wynika inaczej.
11. Szkolenia prowadzone są w miejscu i terminie wskazanym w Ofercie.
12. Jeżeli szkolenie przewiduje indywidualne konsultacje, zostaną one przeprowadzone po wcześniejszym uzgodnieniu przez Kursanta terminu ze Ekspertem Szkoleniowym drogą e-mailową i/lub w formie wiadomości sms i/ lub poprzez udostępniony kalendarz on-line (w przypadku, gdy został udostępniony) – o ile nic innego nie wynika z Oferty
13. Istnieje możliwość 1-krotnej zmiany terminu usługi lub jej części. Zmiana terminu powinna nastąpić e-mailowo lub telefonicznie na wskazany w Regulaminie adres e-mail lub numer telefonu. W przypadku Szkoleń prowadzonych dla jednego Kursanta Ekspert Szkoleniowy przedstawi mu 3 dodatkowe terminy usługi do wyboru. W przypadku Szkoleń prowadzonych grupowo Ekspert Szkoleniowy przestawi najbliższy termin w którym odbywać się będzie tożsame szkolenia grupowe.
14. W przypadku (z przyczyn niezależnych od Eksperta Szkoleniowego):
a. niedokonania w terminie 14 dni wyboru lub odmowa przyjęcia jednego z terminów zaproponowanych przez Eksperta Szkoleniowego,
b. niestawienie się na wskazany przez Eksperta Szkoleniowego termin Szkolenia grupowego,
c. nieodwołania usługi w formie przewidzianej Regulaminie w ciągu 48 godzin przed planowanym terminem wykonania usługi
Klient zobowiązuje się do uregulowania kwoty odpowiadającej cenie Kursu obowiązującej w dniu zapisu. Niniejsze postanowienie nie wyłącza prawa Eksperta Szkoleniowego dochodzenia odszkodowania za straty spowodowane zarezerwowaniem niewykorzystanego terminu lub tytułem dokonania wszelkich działań w celu wykonania umowy jeżeli niewykonanie usługi nastąpiło na skutek okoliczności, za które Ekspert Szkoleniowy nie ponosi odpowiedzialności.
15. W przypadku zmiany daty Kursu przez Eksperta szkoleniowego na krócej niż 5 dni roboczych przed datą Kursu, Klientowi przysługuje prawo do zwrotu kosztów noclegu (za 1 noc) w wysokości kosztów faktycznie poniesionych pod warunkiem, że rezerwacji nie można już odwołać ani przełożyć na inny termin. Zwrot kosztów noclegu zostanie dokonany po przedłożeniu przez uczestnika stosownych dokumentów (np. potwierdzenia rezerwacji, faktury) w wysokości podstawowych kosztów noclegu w miejscowości Kursu. Zasady zwrotu kosztów noclegu będą ustalane w zależności od przyczyn odwołania oraz stanu wcześniejszych ustaleń.
16. Ekspert Szkoleniowy zastrzega sobie możliwość zmiany terminu i miejsca (w obrębie ustalonego miasta) gdy nie będzie w stanie przeprowadzić szkolenia z przyczyn losowych np. choroby. O takiej zmiany Kursant zostanie powiadomiony telefonicznie lub mailowo najpóźniej na 24h przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
17. Klient i Kursant jest zobowiązany w szczególności do:
1) przestrzegania ogólnie przyjętych zasad współżycia społecznego;
2) odnoszenia się z szacunkiem do innych osób, biorących udział w Szkoleniu;
3) szanowania sprzętu szkoleniowego znajdującego się w sali szkoleniowej;
4) przestrzegania obowiązku trzeźwości,
5) nieuczęszczania na szkolenia stacjonarne w czasie choroby,
18. W sytuacji zniszczenia/uszkodzenia/upuszczenia sprzętu szkoleniowego przez Kursanta, Klient zostanie obciążony kosztami wynikającymi z tego tytułu.
19. Wykonane podczas szkolenia stacjonarnego zdjęcia zostaną dostarczone kursantom w terminie 14 dni po odbyciu szkolenia.
20. Ekspert szkoleniowy nie gwarantuje zapewnienia modelki do wykonania stylizacji paznokci podczas szkolenia. Kursant zobowiązany jest do zapewnienia sobie odpowiedniej osoby do ćwiczeń praktycznych. W przypadku braku modelki, ekspert szkoleniowy nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne trudności w realizacji części praktycznej szkolenia.
Mentoring
21. W przypadku kursów obejmujących elementy praktyczne (tj. jeżeli wyrażnie wynika to z Oferty), Kursant ma możliwość skorzystania z mentoringu – wsparcia Eksperta Szkoleniowego
22. Mentoring jest ograniczony czasowo i kończy się z upływem 3 miesięcy od dnia zakończenia kursu.
23. Prace podlegające ocenie Eksperta Szkoleniowego powinny być przesyłane w godzinach 9-15 od poniedziałku do piątku.
24. Ekspert Szkoleniowy ma 5 dni roboczych na ocenę przesłanej pracy. Ocena pracy zostanie dokonana pod warunkiem, że praca zostanie przesłana zgodnie z wymaganymi wytycznymi znajdującymi się na Platformie szkoleniowej. W przypadku przesłania pracy niezgodnej z wytycznymi Ekspert Szkoleniowy ma prawo nie sprawdzić danej pracy lub wstrzymać się z jej sprawdzeniem do czas przesłania pracy zgodnie z wymaganiami opisanymi na Platformie szkoleniowej.
25. W przypadku braku odpowiedzi w terminie określonym w § 6 ust. 21 Kursant powinien skonstatować się z Ekspertem Szkoleniowym.
.§ 7 Warunki techniczne
1. Kursant może korzystać ze Strony zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami.
2. Ekspert Szkoleniowy oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfi kowania danych Klientów lub Kursantów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci i Kursanci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
3. W celu skorzystania ze Strony lub złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Kursanta:
1) aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari) oraz dostępu do sieci Internet i posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet;
2) aktywnego konta poczty elektronicznej.
4. W celu skorzystania z Produktów, konieczne jest posiadanie przez Kursanta:
1) aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari) oraz dostępu do sieci Internetu= posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet;
2) aktywnego konta poczty elektronicznej;
3) aktualnego narzędzia/programu obsługującego pliki elektroniczne w formacie wskazanym w Ofercie (np. w formacie *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl, video, PNG);
4) konta na platformie społecznościowej lub komunikatora w przypadku, gdy z Oferty wynika, iż przedmiotem umowy jest m.in. dostęp do dedykowanej grupy na danej platformie społecznościowej.
5. W przypadku gdy do skorzystania ze Strony lub Produktów konieczne będzie spełnienie dodatkowych wymagań technicznych, Klient lub Kursant zostanie o tym poinformowany przed skorzystaniem ze Strony lub przed złożeniem zamówienia na Produkt.
§ 8 Prawa autorskie i licencje
1. Wszelkie materiały udostępniane przez Eksperta Szkoleniowego, w tym Produkty elektroniczne i Usługi, teksty, zdjęcia, grafi ki, multimedia oraz znaki towarowe są utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegającym ochronie prawnej (zwane dalej Materiałami).
2. Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponuje Ekspert Szkoleniowy bądź inny podmiot, od którego Ekspert Szkoleniowy uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Eksperta Szkoleniowego w oparciu o inną podstawę prawną.
3. Ekspert Szkoleniowy udziela Kursantowi niewyłącznej licencji, bez prawa do udzielania sublicencji oraz na terytorium Polski. Ograniczenia czasowe wynikają z Oferty lub z Regulaminu. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zostało uwzględnione w cenie.
5. Licencja nie obejmuje prawa do:
1) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia w całości lub w części, w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek,
2) wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości Materiału,
3) odpłatnego rozpowszechniania Materiału jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
4) nieodpłatnego rozpowszechniania Materiału jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, chyba że Strony wyraźnie postanowią inaczej (w formie dokumentowej, w tym mailowo, pod rygorem nieważności).
6. W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafi e, w tym naruszenia praw autorskich, Ekspert Szkoleniowy ma prawo domagać się od Klienta lub Kursanta odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient lub Kursant w ww. zakresie może ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną.
7. Ekspert Szkoleniowy ma prawo do dokonania okresowej aktualizacji Materiałów, w tym w szczególności Produktów elektronicznych.
8.Wszelkie zdjęcia wykonane przez Eksperta Szkoleniowego Kursanta, szkolenia oraz prac Kursanta mogą być publikowane przez Kursanta pod następującymi warunkami:
1) przy zdjęciu należy wskazać imię i nazwisko Eksperta Szkoleniowego,
2) podanie informacjo o wykonaniu zdjęcia podczas Kursu.
W przypadku braku oznaczenia autora zdjęcia, jego wykorzystanie może stanowić naruszenie praw autorskich i skutkować konsekwencjami prawnymi.
9. Wszelkie Materiały udostępniane przez Eksperta Szkoleniowego mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Kursanta na własny użytek, o ile nic innego nie wynika z Oferty, w szczególności niedozwolone jest przekazywanie materiałów zdjęć i nagrań osobom trzecim i ich rozpowszechnianie przez te osoby. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób materiałów poza zakresem dozwolonego użytku. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie zdjęć wykonanych przez Eksperta Szkoleniowego w szczególności:
1) przez osoby trzecie, w tym na profi lach społecznościowych pracodawców lub zleceniodawców Kursanta,
2) przez Kursanta z pominięciem informacji o Ekspercie Szkoleniowym lub Kursie,
3) ze wskazaniem nieprawdziwych informacji na temat m.in. okoliczności wykonania zdjęcia, autora pracy, autora zdjęcia,
4) wykorzystania zdjęć w celach innych niż informowanie o pracy Kursanta wykonanej podczas szkolenia (tj. budowa portfolio Kursanta), w tym w szczególności w celach reklamowych działalności innych niż działalność gospodarcza prowadzona przez Kursanta.
10. Z chwilą przesłanie Ekspertowi Szkoleniowemu materiałów zdjęciowych, grafi cznych lub wideo Ekspert Szkoleniowy uzyskuje nieodpłatne, nieograniczone terytorialnie ani czasowo, niewyłączne prawo do przesłanych materiałów. Obejmuje ono wszelkie znane w chwili zawarcia umowy pola eksploatacji, w tym w szczególności tworzenie kopii, wydruków, odbitek, publikacja w Internecie, mediach społecznościowych i materiałach reklamowych, prasie i telewizji, wyświetlanie, wystawianie i odtwarzanie lub publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. Ekspert Szkoleniowy nabywa również prawo do tworzenia opracowań i rozporządzania i korzystania z opracowań. Ekspert Szkoleniowy nie
ma obowiązku oznaczania autora Materiału oraz ma prawo do decydowania o jego pierwszej publikacji.
§9 Dodatkowe uprawnienia Klienta dotyczące treści/usługi cyfrowej
1. Szczegółowe informacje dot. uprawnień Klienta określają przepisy ustawy o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
2. Ekspert Szkoleniowy może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Eksperta Szkoleniowego.
3. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
1) doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
2) Ekspert Szkoleniowy nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową;
3) brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Ekspert Szkoleniowy próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową;
4) brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
5) z oświadczenia Eksperta Szkoleniowego lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
4. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny.
5. Jeżeli Klient nie otrzymał treści lub usługi cyfrowej, Klient informuje o tym Eksperta Szkoleniowego w ustalonym terminie. W przypadku ich niedostarczenia w ustalonym lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od umowy.
6. Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli:
1) Ekspert Szkoleniowy oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub 2) Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Ekspert Szkoleniowy nie dostarczył jej w tym terminie.
§ 10 Wizerunek
1. Kursant jest świadomy tego, że wizerunek Kursanta utrwalony w ramach współpracy z Ekspertem Szkoleniowym, może być przetwarzany przez Eksperta Szkoleniowego, w tym utrwalany, archiwizowany oraz do celów związanych z realizacją Umowy.
2. Klient ani Kursant nie mogą utrwalać, wykorzystywać i rozpowszechniać wizerunku innych uczestników/osób prowadzących bez uprzedniej zgody ww. osób.
3. Upublicznianie wizerunku Eksperta Szkoleniowego bez uzyskania wcześniejszej zgody nie jest możliwe.
§11 Opinie o produktach
1. Opinie dotyczące Produktów publikowane przez Eksperta Szkoleniowego nie są przez niego weryfi kowane.
2. Ekspert Szkoleniowy nie korzysta z opinii sponsorowanych lub barterowych.
§12 Konto użytkownika
1. Ekspert Szkoleniowy tworzy dla Kursanta Konto Użytkownika po dokonaniu przez Kursanta rejestracji i zawarciu nieodpłatnej umowy na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika. Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta na czas nieokreślony.
2. Kursant nie może udostępniać Konta Użytkownika osobom trzecim lub posiadać kilku Kont Użytkownika.
3. Założenie Konta Użytkownika jest konieczne do uzyskania dostępu do Produktu, o ile Produkt, chyba że co innego wynika z Oferty. Konto Użytkownika konieczne jest w szczególności do uzyskania dostępu do Materiałów szkoleniowych, dostępu do Szkolenia na żądanie lub Szkolenia online.
4. Ekspert Szkoleniowy przesyła na wskazany przez Klienta lub Kursanta adres e-mailowy informacje dotyczące Konta Użytkownika. Kursant ustanawia indywidualne hasło do Konta. Kursant ma obowiązek ustanowić indywidualne hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta Użytkownika hasło generowane jest automatycznie przez system. Po rejestracji Konta, Kursant powinien niezwłocznie ustanowić nowe hasło. Kursant ma obowiązek zachowania hasła w poufności.
5. Kursant lub Klient może zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika e-mailowo bez podania przyczyny
6. Usunięcie Konta Użytkownika może wiązać się z utratą dostępu do Produktów udostępnionych w ramach Konta Użytkownika.
7. Ekspert Szkoleniowy może wypowiedzieć umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:
1) z ważnych przyczyn z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia (dotyczy Klienta będącego Konsumentem); pod pojęciem ważnej przyczyny należy rozumieć w szczególności naruszenie przez Klienta lub Kursanta postanowień Regulaminu lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Klienta lub Kursanta działań sprzecznych z dobrymi obyczajami lub zasadami współżycia społecznego;
2) bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym w przypadku Przedsiębiorcy.
§ 13 Odstąpienie od umowy
1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
2. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Eksperta Szkoleniowego o tym w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysyłając e-mail lub pismo na adres
wskazany w Regulaminie. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku gdy:
a. o świadczenie usług, jeżeli Ekspert Szkoleniowy wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Ekspert Szkoleniowy utraci prawo odstąpienia od umowy,
b. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Eksperta Szkoleniowego o utracie prawa odstąpienia od Umowy,
4. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Konsument powstrzymuje się od korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
5. W przypadku zakupu produktów wymagających dostarczenia Konsumentowi, bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
6. Konsument, o którym mowa w ust. 1 ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu w związku z korzystaniem z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.
7. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Ekspert Szkoleniowy niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
8. Skutki odstąpienia od Umowy:
1) W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
2) W przypadku odstąpienia od Umowy Ekspert Szkoleniowy zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Eksperta Szkoleniowego.
3) Zwrotu płatności Ekspert Szkoleniowy dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
4) Ekspert Szkoleniowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5) Konsument powinien odesłać Produkt na adres Eksperta Szkoleniowego podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Eksperta Szkoleniowego o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
6) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
7) Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
9. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu na Stronie.
10. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu
oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
11. Przedsiębiorcy prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.
§14 Szczegółowe postanowienia dotyczące Przedsiębiorców
1. Postanowienia wskazane w niniejszym paragrafi e mają zastosowanie do Przedsiębiorcy (który nie jest przedsiębiorcą na prawach konsumenta zgodnie z przepisami prawa).
2. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Ekspertem Szkoleniowym a Przedsiębiorcą jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Eksperta Szkoleniowego.
4. Ekspert Szkoleniowy ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Eksperta Szkoleniowego przesyła Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.
5. Eksperta Szkoleniowego nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
6. Przedsiębiorca może zrezygnować ze szkolenia stacjonarnego poprzez przesłanie takiej informacji na adres mailowy Eksperta Szkoleniowego. Przyjęcie rezygnacji z udziału w szkoleniu stacjonarnym jest potwierdzane przez Eksperta Szkoleniowego wiadomością e-mail przesłaną na adres podany w zamówieniu.
7. W przypadku skutecznej rezygnacji ze Szkolenia stacjonarnego przez Przedsiębiorcę, zgodnie z zasadami określonymi w § 15 ust. 6, obowiązują następujące zasady zwrotu wpłaconych przez Przedsiębiorcę należności za Szkolenie:
1) Przedsiębiorca otrzyma zwrot 50% wpłaconej należności za szkolenie stacjonarne, jeśli rezygnacja nastąpi nie później niż 14 dni poprzedzającym datę rozpoczęcia szkolenia stacjonarnego;
2) Przedsiębiorcy nie przysługuje zwrot wpłaconej należności za szkolenie stacjonarne, jeżeli rezygnacja ze szkolenia stacjonarnego zostanie zgłoszona później niż 5 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia stacjonarnego.
8.Zwrot, o którym mowa powyżej zostanie dokonany przez Eksperta Szkoleniowego w terminie 30 dni od dnia rezygnacji na rachunek bankowy z którego nastąpiła zapłata.
§ 15 Reklamacja i gwarancja
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Eksperta Szkoleniowego towaru Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Eksperta Szkoleniowego.
4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
5. Ekspert Szkoleniowy ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Ekspert Szkoleniowy nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione
6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 1 niniejszego Regulaminu.
§ 16 Postanowienia końcowe
1. W czasie trwania siły wyższej, Strony umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy.
2. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego, zakłócenia w działaniu sieci Internet.
3. Działalność prowadzona jest na terytorium Polski. Produkty adresowane są do osób mających swoją siedzibę lub stałe miejsce pobytu w Polsce.
4. W ramach korzystania z Produktów zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
5. Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji. Konsument ma możliwość zwrócenia się do:
1) stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
2) wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Ekspertem Szkoleniowym;
3) powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy;
4) platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami.
6. Ekspert Szkoleniowy zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na Eksperta Szkoleniowego również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji UOKIK, PUODO lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom oraz w przypadku istotnej zmiany czynników biznesowych, o ile istnieje związek przyczynowo - skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez Eksperta Szkoleniowego.
7. Do umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu obowiązującego w dacie zawarcia przez Klienta Umowy.
8. Prawem właściwym jest prawo polskie.
9. Sądem właściwym jest sąd polski.
10. W przypadku Klienta będącego konsumentem, postanowienia Regulaminu nie pozbawiają konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu, których nie da się wyłączyć na podstawie umowy. W przypadku gdy przepisy, które obowiązują w państwie konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie w umowie zawartej między Klientem a Ekspertem Szkoleniowym.
11. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności:
12. Regulamin obowiązuje od dnia 28. stycznia 2025 r.

Załącznik nr 1
Moje dane do kontaktu [email protected].
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Odstępuję od umowy z dnia*... dotyczącej*/polegającej na*.....
Imię i nazwisko, adres Klienta* … Podpis*… (o ile wysyłane w wersji papierowej)
Data .........................................................
* uzupełnić
Załącznik nr 2
Moje dane do kontaktu [email protected]
FORMULARZ REKLAMACJI
(wypełnij formularz w przypadku chęci złożenia reklamacji dot. niezgodności Towaru z Umową)
Dotyczy zamówienia nr: _________ z dnia ____
Dotyczy produktu: _____________ [opis produktu]
Informuję, iż zakupiony przeze mnie towar jest niezgodny z umową. Niezgodność Towaru z umową polega na: _____________ Niezgodność została stwierdzona w dniu _______________
Z uwagi na powyższe, proszę o: _____________ (wskazać roszczenie).
Imię i nazwisko, adres Klienta* … Podpis*… (o ile wysyłane w wersji papierowej)
Data ......................* uzupełnić